Tankar om födelse och död, så svårt att förstå
Vi föds och vi dör, så är det, det går att begripa, men hur kan man förstå . Döden är så obegriplig. När ett barn föds, i det ögonblicket förändras familjens liv på ett sätt som inte kan anas i förväg,På samma sätt är det när ett barn dör. Det innebär en förändring som man inte kan föreställa sig. Det är så fel, det är emot livet självt, det ska inte vara så, så fel ordning. Nu har lillgossen blivit…